wtorek, 23 kwietnia 2013

Pomożecie ? :C




                                                                      Witam ! :p




          Mam mały problem,ponieważ nie dawno zdobyłam 3 Level.A teraz chcę dobić 4.Mam film pt. "Adoptowana".No i chciałabym żeby miał kilkanaście wejść.Może to być nawet 10,byle że by było więcej niż 8 :)
          Bardzo mi zależy na tym filmie bo długo myślałam nad tytułem.Do następnego levela brakuje mi 7211 fame :(.To tak nie dużo :c.Jeśli ktoś by był chętny to bardzo proszę o obejrzenie tego filmu.Mam takie jedno pytanko :).Dlaczego jak ktoś ma np. 10 level to ma więcej wejść niż np. ja ?.Ja mam 3 level i mam tylko 5 wejść , a oni mają z 20.To pytanie jest za 100 pkt. ! :D .
          Więc jeżeli jakiś ochotnik się znajdzie do obejrzenia jednego tylko jednego filmu który trwa chyba 2 min.To bardzo dziękuje  :*.




                                                                                                             Pozdrawiam ;*
                                                                                                                         Naata2013 
             

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz