czwartek, 25 kwietnia 2013

FRUGO

Od kilku miesięcy w sklepach pojawił się nowy napój FRUGO.  Nie jest on znaczy się nowy. Był już w Polsce kilkanaście lat temu, lecz go wycofali ze sprzedaży. Nie spodobało się to jednak wielu ludziom. Założyli grupę na Facebooku o nazwie "Frugo wróć" która liczyła około 60tys członków. Ktoś znalazł pomysł na genialny interes, wykupił orgialny skład, wygląd butelki, kapsli i wznowił produkcję. Obecnie ten sok dzięki swojemu niepowtarzalnemu smakowi jest częściej kupowane niż inne napoje orzeźwiające. Smaki frugo są bardzo różne, każdy znajdzie odpowiedni "kolor" który mu najbardziej spasuje. Oto zdjęcia i opisy poszczególnych z nich: 

FRUGO CZARNE



Skład: Pitahaja, wiśnia, czarna porzeczka, winogrono
Smak: Bardzo specyficzny dzięki pitahaji.
Najbardziej popularny kolor. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu. 


FRUGO ZIELONE




Skład: Lulo, jabłko, cytryna, kiwi.
Smak: Egzotyczny, kwaśny, jabłkowy 
Moje ulubione FRUGO. Najbardziej orzeźwia.

FRUGO RÓŻOWE



Skład: Grosse Lucuma, grejpfrut, cytryna, winogrona.
Smak: Gorzkie, kwaśne. 

Mi za bardzo nie przypadło do gustu. Zwyczajny sok z grejpfruta.


FRUGO POMARAŃCZOWE




Skład: Passifloram, jabłko, cytryna, pomarańcza. 
Smak: Pomarańczowy, słodki.
Dla mnie smakuje jak zwykły sok pomarańczowy czy multiwitamina.Lubię takie smaki, ale po Frugo spodziewałem się czegoś bardziej orginalnego.


FRUGO BIAŁE

Skład: Liczi, banan, kokos, ananas.
Smak: Bananowy, mdły.
Najgorsze Frugo! Bardzo mdłe i niesmaczne. Nie polecam nikomu. 


FRUGO CZERWONE



Skład: Wiśnia,granat,czerwona porzeczka, truskawka.
Smak: Mocno czuć granat i truskawki (mniam)
Bardzo pyszne. Musicie spróbować!



FRUGO ŻÓŁTE


Skład: Papaja,brzoskwinia, manko, ananas.
Smak: Słodki, brzoskwiniowy.
Na chwile obecna najnowsze FRUGO. Mi nawet smakuje, ale bez rewelacji.

To wszystko jest prawdą,pewnie teraz będziecie się pytać skąd to mam ?. Tajne źródła. :D 
NIE SKOPIOWAŁAM TEGO ! ;/ 

Dziękuje za przeczytanie :D ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz